Mitt liv har en mening.

Jag är en tidsoptimistisk optimist med händerna fulla av grejer och huvudet fullt av tankar, som är 17 vintrar gammal och tycker att det bästa som finns är härliga människor, choklad, känna sig uppskattad och julen, men hatar, nej förlåt hata är ett starkt ord, "föredrar inte" förkylningar, ineffektivitet och vintrar utan snö.
 
Där har ni mitt liv i en mening.
 
/Hanna
Ida
2014-12-01 @ 20:34:45
URL: http://alwaysida.blogg.se

Åh, julen och choklad, ohja!

Svar: ja, så fantastiskt bra!
Hanna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

meningsfull.blogg.se

Tankfull, japp. åsiktsfull, minst sagt. Meningsfulla tankar, helt klart. Här kommer jag vända ut och in på min tankspridda hjärna och försöka få ut lite vettiga tankar.

RSS 2.0