Sprid ett leende på någons läppar.

Äntligen december, som jag har längtat. Nu blir det julsånger, stearinljus, filtar, brasa och förhoppningsvis lite snö också, ja listan kan göras lång. Men alla har sina dåliga dagar och sega mornar även i denna mysiga månad, så sprid lite glädje och energi genom att skicka ett sms till någon på morgonen och önska en härlig dag! Det gjorde en kompis till mig för ett tag sen, och det är sällan man känner sig så uppskattad och lycklig till livet som i sådana stunder. 

En enkel men så meningsfull handling.

/Hanna



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

meningsfull.blogg.se

Tankfull, japp. åsiktsfull, minst sagt. Meningsfulla tankar, helt klart. Här kommer jag vända ut och in på min tankspridda hjärna och försöka få ut lite vettiga tankar.

RSS 2.0